Ako prebieha SPEDOS Servis priemyselných brán a personálných vstupov?
Bezproblémová prevádzka firmy každého klienta je našou prioritou. Preto dbáme na prvotriednu kvalitu materiálov, z ktorých vstupné systémy vyrábame, ako aj na samotný servis. Včasným zásahom sme schopní závadu odstrániť a predísť tak prerušeniu prevádzky. Dôležitá je však aj pravidelná údržba týchto zariadení, vďaka ktorej je možné možným výpadkom predísť a zároveň prispieť k predĺženiu ich funkčnosti. Ako naše servisné služby fungujú a ako ich hodnotia naši klienti?
Montážou dverí naša práca nekončí
Dôvera našich klientov stojí na kvalite dodaného produktu, ale aj na ďalších službách spojených s realizáciou. Jedným dielikom skladačky je odborná montáž, ktorú zaisťujú naše kvalifikované a skúsené montážne skupiny. Zúčastňujú sa pravidelných školení a sú držiteľmi výhradného osvedčenia na vykonanie montáže produktov SPEDOS. K dlhodobej prevádzkyschopnosti vstupných systémov je však nevyhnutný aj pravidelný servis. Týmto spôsobom je možné zabrániť nečakaným výpadkom či nechcenému prerušeniu výroby.
Preto máme k dispozícii aj vyškolených servisných technikov, ktorí zaisťujú pravidelnú údržbu a v prípade núdze sú schopní zasiahnuť takmer ihneď. Servis poskytujeme 24 hodín denne, či je piatok alebo sviatok. A vďaka nášmu špičkovo zásobenému skladu náhradných dielov si so sebou technici rovno privezú aj potrebné súčiastky. Tým sa celá akcia realizuje v rámci jedného výjazdu.
Jednateľ spoločnosti Auto Market s.r.o. Aleš Šíma spomína na priebeh servisného zásahu pri vstupných dverách pre vjazd vozidiel so slovami: „Keď sme zistili závadu na našich vstupných dverách, ihneď sme kontaktovali 24/7 servisnú linku pre opravy. Skupina servisných technikov k nám prišla s náhradnými dielmi a dvere opravili. Aj s podpisom servisného listu bolo všetko hotové do 2 hodín. Servisní technici SPEDOSu sú skrátka profesionáli a vedia vyriešiť každý problém.“
Prevencia je dôležitá nielen v oblasti ľudského zdravia, ale aj „zdravie“ brán a dverí. Preto našim klientom ponúkame systém preventívnych prehliadok, ktoré včas odhalia možný zádrheľ a vám tak ušetria výdavky za nákladné opravy. Pravidelnú údržbu odporúčame realizovať aspoň raz do roka, v prevádzke s vyššou frekvenciou aj častejšie.
Záručný servis si môžete predĺžiť
Na výrobky SPEDOS štandardne poskytujeme záruku 2 roky, a to aj podnikateľským subjektom. V rámci záručnej doby tak máte automaticky nárok na záručný servis, ktorý sa vzťahuje na vady zariadenia vzniknuté inak ako:
- zlým zaobchádzaním,
- zásahom tretej osoby
- alebo zásahom škodovej udalosti.
Pokiaľ si u nás kupujete nový produkt, je možné do kúpnej zmluvy dojednať predĺženú záruku, počas ktorej vám náš bezplatný záručný servis bude k dispozícii.
Havarijný servis zaistíme aj pre výrobky iných značiek
Po vypršaní záručnej lehoty je vám non stop a každý deň v roku k dispozícii náš havarijný servis. Môže sa tiež stať, že vám priemyselné vráta alebo automatické dvere v záruke poničí vandal, prípadne ich nefunkčnosť spôsobí nešťastná náhoda. Na tieto situácie sa síce záručný servis nevzťahuje, ale môžete taktiež využiť našu nepretržitú havarijnú linku. A nebojte sa k nám zavolať aj vtedy, ak využívate vstupné systémy výrobcov Albany, Marantec, Schieffer, Tormax a ďalších.
Preventívne prehliadky odhalia problém včas
Prevencia je dôležitá nielen v oblasti ľudského zdravia, ale aj „zdravie“ brán a dverí. Preto našim klientom ponúkame systém preventívnych prehliadok, ktoré včas odhalia možný zádrheľ a vám tak ušetria výdavky za nákladné opravy. Pravidelnú údržbu odporúčame realizovať aspoň raz do roka, v prevádzke s vyššou frekvenciou aj častejšie.
Túto službu má u nás dohodnutú aj spoločnosť Sungwoo Hitech Slovakia s.r.o. Ing. Lukáš Ďurech, PhD., ktorý tu pôsobí na pozícii Process Engineering senior manažéra, hodnotí „každý servisný zásah ako podstatný pre bezproblémový chod firmy“. Zároveň dodáva, že „so servisným oddelením SPEDOS ide vždy všetko ako ‚po masle', aj keď je nutný akútny zásah. Servis skrátka prebieha podľa našich očakávaní – rýchlo ak našej spokojnosti“.
Kontroly prevádzkyschopnosti protipožiarnych uzáverov sú zo zákona povinné
Protipožiarne oceľové uzávery je zo zákona nutné pravidelne kontrolovať. Okrem splnenia legislatívnej povinnosti s touto službou docielite zníženie rizík možných porúch a predĺžite životnosť výrobku. Kontroly prevádzkyschopnosti si v SPEDOSe môžete dojednať kedykoľvek, aj po skončení záručnej lehoty. A ako to celé prebieha?
- Všetko začína podpisom servisnej zmluvy a dôkladnou vstupnou prehliadkou výrobku.
- Potom vás zaradíme do evidencie pravidelných kontrol.
- Kontroly prebiehajú vo vopred dohodnutých termínoch.
- Po každej kontrole od nás dostanete doklad o prevádzkyschopnosti požiarno bezpečnostného zariadenia.
V prípade poruchy či iného problému so vstupným zariadením vám garantujeme servisný zásah do 24 hodín. Ako výrobca disponujeme všetkými náhradnými dielmi, ktorými náš centrálny sklad zásobuje celú servisnú sieť v SR. Potrebujete servis rýchlo a bez čakania? Zavolajte nám na non stop linku 0850 111 069. Chcete nezáväznú kalkuláciu preventívneho servisu? Stačí vyplniť kontaktný formulár a my sa vám čo najskôr ozveme.
BEZPLATNÁ KALKULÁCIA PREVENTÍVNEHO SERVISU
Kategórie aktualít
Páči sa vám aktualita?
Zdieľajte ju s priateľmi
Rokov na trhu
cez 150 000 realizácií
Jedno partnerstvo
od konzultácie po servis
Non-stop servis
s garanciou dojazdu
Najväčšia servisná sieť
v ČR a SR - viac než 50 pobočiek